Thursday 10 December 2009

cerita K.A.M.I di KLIA

awaaaaaallll pagi tadi parents en.suami (my PIL laa..) telah selamat sampai di KLIA setelah mengerjakan haji musim ni.. jadual asal ketibaan kol 8.40mlm semalam..tunda pulak jadi kol 11mlm.. kitorang dah on the way ke airport, abg en.suami call dari kg cakap tabung haji called bgtau penerbangan delayed..akan sampai 12.30tgh malam pulak..

tengok ajer lar ramainye manusiaaa..

so lamaaa lah kitorang menunggu..lebih 3 jam lah..yang gi adalah en.suami, aku, adik en.suami, husna, aliff, mak aku & ayah aku..

mak aku, aik en,suami (tersorok), en.suami, husna, ayah aku (dok dkt stoller merah tuuu). aku+aliff=tukang amek gambo

aku dah sampai nantok giler..rase nak 'main pengsan2' (ayat dak kayak =D) kat airport tu...aliff dah selamat tido dalam sling nye.. husna pun dah start buat perangai (tanda2 dia nak tido lah..).

aku yg ngantok, husna & aliff yg dah tidoo

Flight dah landed kol 12.30 gitew..tunggu punya tunggu..PIL aku hanya berjaya me'muncul'kan diri pada kol 1.50pagi..hadoii patah pinggang aku berdiri lame2.. pas jumpe + borak2 ngan PIL aku, parents aku nak balik lah..aku decide nak ikut balik pasal en.suami & adiknya nak bermastautin kat airport sampai PIL aku naik flight ke kota bharu pulak kol 7.50pagi (pagi tadi lah..)

my PIL..selamat sampai & alhamdulillah sihat..

perjumpaan besAn-besEn..heheh

kesudahannya aku sampai kat umah kol 3.30pagi tadi bersama aliff sahaja..husna, parents aku bawak balik umah derang jer pasal dah tidoo..dan aku telah terpacak kat pejabat kol 7.24pagi tadi dengan setianyaaa dan mengantok tahap gabann!!!

No comments:

Post a Comment