Monday 7 December 2009

Fara & Azlan : Tahniah!!!

salam..

sabtu lepas, wedding fara & azlan.. aku nak ucapkan tahniah untuk kawan aku ni..
fara ni merupakan kawan mase kat mrsm Jasin batch 98/99 pastu same fakulti kat UTM dari 2000-2005. mase kat jasin takdela rapat pon.. cume bile masuk UTM baru geng.. same2 join kayak jugak..tapi fara ni bintang kayak lah..siap wakil kebangsaan lagi ehh (aku yg bangga lebih ni..=D) tak cam aku..setakat taik bintang jerrr..haha!!!

bukti kitorg gi majlis fara..husna posing kat pelamin =D

but fara sori ehh aku datang pon dah lambat sangat lah.. kol 3.30pm baru sampai umah nyer.. dah abis majlis pon.. tapi aku datang sebab nak jumpe ko ler..bukan takat makan2 jer.. datang lambat leh sembang ngan pengantin lame skett..hehe.. pengantin pon dah tukar baju kepada pakaian biase nak gi training kayak dolu2.. silalah lihat gambar tue..

fara main nyorok2?? =D..taknak tunjuk baju tuu..

Disebabkan lambat, tak dapat lah aku jumpe kengkawan lain.. Aliff pon tak dapat jumpe kawan2 nyer.. ermm tak pe lar..

Actually aku lambat sebab nak hantar bende alah kat bawah ni kat umah bestfren adik aku (pengantin nyer..), yang mana ibunye adalah kawan mak bapak aku merangkap jugak cikgu Cairy (adik aku) mase skolah dulu.. banyak tol kaitan kannn.. dahle lambat hantor, ditambah pulak traffic jam kat jalan nak masuk Kesas tu.. setengah jam dibazirkan begitu ajer..

en.suami mengendong Aliff dlm mama patch ringsling..btw, tu bukan baju yg dipakai ke majlis fara, singgah dulu umah mak tukar baju =D..

Tapi puan fara, aku bengang jugak sebab rupe2nye majlis belah lelaki dibuat pada hari Ahad (esoknya) dan hanya di Titiwangsa.. ko niiiii..memang nak kene ehhhh.. kalau tau, aku gi majlis kat KL ni ajer..amat dekat dan berpatutan..hihihi...

Sori jugak lah fara, aku tak sempat beli hadiah untuk ko.. huh tak sempat manjang.. takpe nanti aku antor kat umah ko kat taman medan tu nanti ehh.. dekat aje ngan umah aku..balik keje pon leh singgah.. =D..kalau aku lupe, sila tuntut yer.. haha!!

nota:
entry ni cam conversation satu hala aku kepada fara ehh..=D

No comments:

Post a Comment