Monday 10 September 2012

Temuduga.. doakan saya berjaya :)


Assalamualaikum...

Selamat hari raya!! errr dah terlewat ke?? ;)

Saya telah hadir utk temuduga utk jawatan tetap Sabtu 1 September lepas. Sekarang jawatan saya bertaraf kontrak sejak Mac 2009 dan kontrak bakal berakhir 15 Disember 2012.

Ni dah masuk kali ke-5 temuduga tapi sebelum2 ni rezeki belum berpihak pada saya.. Kali ni adalah peluang terakhir sebab ada dengar berita cgpa utk calon perempuan akan jadi 3.5. Haruslah screening pun tak lepas dah lepas ni..

Temuduga sudah.. Sekarang cuma tinggal masa untuk doa & tawakkal sahaja..

Kawan2..tolong doakan saya lulus temuduga tu ya
Terima kasih in advance :D

........................................................................................................................................................
Pada hari temuduga saya sempat google tips temuduga dari Dr. Hj. Fadzillah Kamsah :
Baca :

  1. Al-Fatihah
  2. Ayatul Kursi
  3. Ayat 1000 Dinar
  4. Ya 'Aziz, Ya Jabbar, Ya Mutakabbir

3 comments:

  1. Hehe..nak wish gud luck da terlAmbat.papepun aku doakan mudahan ko berjaya dapat permanent k.
    Insyaallah mesti ada rezki anak ketiga ko tu..hehe.

    Adik aku pun civil gak.baru setahun grad.dapat gaks intvw jkr aritu..tapi aku update je spa tiap tahun,tak pernah pun merasa intvw..huhu.bukan rezki aku kot.ni da 3tahun tak keje,dorang puntamau bajir amik aku keje..keke

    Btw,selamat hari raya buat liza sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. Liza,thanks info tu.tu la...aku pun dengar gitu..kena downgrade kan degree ke diploma lagi senang dapat keje kalu nak juga keje gomen kan...

    Emmmm...........

    ReplyDelete