Monday, 11 April 2011

Jawapan chekguu huhu..



Salam...

Arini kursus kat Menara PJD whole day.. balik umah, bukak emel.. hehe dapat reply dari chekgu.. huhu.. banyak gak salah.. ejaan & grammar la yang pastinye..

Saya pun tak paham gak ape die balas ni.. kene bukak dictionary ~~..
Yang pastinye, mane yg die highlight merah tu salah.. kene semak balik huhu..


:: emel chekgu Tiara Bhang ::


:: hohh banyak merahnyer.. kuning tu die bagi contoh ayat yg betul ::

Takpe takpe.. kalau tak buat test, camne nak tau salah tak kan?? =D..

4 comments:

  1. Skit je tu salahnye. terus kan! cayok! hehe...

    ReplyDelete
  2. sikit tu sebab tulis sikit aje pun hehe.. berusaha berusaha!!

    ReplyDelete
  3. hehe..good!..ada perkembangan kalu kita buat salah ni..

    chaiyok! (tu je la aku tau pun..keke)

    ReplyDelete
  4. ashra: betul betul =D..
    chaiyok bukan bahasa korea =D.
    biasa dengar diorg cakap 파이팅! (fighting!)

    ReplyDelete