Thursday, 10 March 2011

Bodyguard Ummy



Aliff wat pe tu??



ooo.. Aliff nak bukakkan pagar untuk ummy.. =D


Semalam balik rumah, ambil Aliff & Husna kat rumah mak.
Sampai depan pagar, nampak Aliff kat muka pintu.
Dia hilang sekejap dalam rumah, keluar balik sambil bawak kunci pagar kat tangan (maybe la nenek bagi soh pass kat ummy)..
Terkedek2 jalan ke pagar.. pegang mangga, try nak bukak hehe..
konpem le tak berjaya.. gaya je ade =D


Aliff & Husna adalah penunggu setia ummy balik kerja..
Teringat masa Husna 1tahun lebih, perangai sama la cam Aliff sekarang..
sampai depan rumah mak mesti diorang dah tercongok kat luar.
Pi'il diorang, cukup time je nak balik rumah..
kalau cakap nak hantar gi rumah nenek pastu konpem takmo hehe..

1 comment:

  1. home sweet home,kan.budak2 pun pandai.. =p

    ReplyDelete