Monday 23 November 2009

10 years reunion MRSM Jasin Batch 98/99

Sabtu lepas (21/11) aku pegi reunion skolah aku mase form4 & form5.. (mase lower form aku kat SM(P) Sri Aman,PJ).. actually tak sangka dapat join gak sebab slalunyer aku terlepas info.. asalnya cuak gak takut orang tak kenal aku hehe.. maklumlah dolu2 aku low profile.. so petang jumaat aku sms Naza nak tanya still leh join ker.. sebab last minute punyer decision la.. tak infom en.suami laks tu..aku main konfem kan je nak datang.. pikir2 nanti aje lar aku pakse en.suami ikut gaks..=D
tengok2 mase on the way balik umah, en.suami call tanye ok ke kalau die nak ikut membe2 ofis die kuar malam tu..nak gi digital mall..ermm peluang keemasan, sebelum aku bg jawapan kat en.suami, aku infom nak gi reunion and die kate ok, baru aku kate ok..give and take la ehh..

Reunion ni buat kat Restoran Nelayan, Titiwangsa KL. aku sampai pun dah 7++pm.. dok semeja ngan Zahwani, Nadiah, As, Akmar and Sarina (and familiy masing2). Mase ni masing2 yang dah ade anak kebanyakannye kecik2 (baby) lagi.. nanti 10 tahun akan datang, anak masing2 dah skolah laks..

Membe2 yang aku leh ingat nama (selepas tanye beberapa org gak..) cam Naza, Loko, Khairis, Alif Nordin, Luqman Zulhusni, Eziawaty, Yati Wahab, Seri, Nadila, Ainur, Suhana, Jamiah, Yanti, Nik Munirah, Amal.. ermm ramai lagilah..

Actually ramai gak aku dah tak ingat nama..dah 10 tahun tak jumpe kan.. meriah gaks.. syiokk lar.. lenkali leh join lagi..
banner






Goodie bag untuk Husna & Aliff

untuk Ummi & Ayah (kitorang dapat 2 beg)

No comments:

Post a Comment