Thursday 10 September 2009

Majlis Berbuka Puasa UtmViking Zon KL

Majlis ni dah lepas, hari Sabtu 5/9/2009 di kediaman Uzaini & Ayu Haris.

Asalnya planning beria tapi tak jadi.. but yang ni memang takde rancang lame2.. petang2 jumaat Uzaini call kalau boleh datang hari Sabtu and aku kate ok. Then Sabtu pagi aku sms je tanye jadi tak, tengok2 jadi pulak.. pas zohor gi Carrefour Subang Jaya tengok2 ape aku nak prepare untuk pot luck tu. Then Uzaini call tanye aku bawak ape, since aku kat depan ayam, aku decide le nak buat ayam black pepper.. sampai umah dah kol 5pm, siap2kan barang, kol 5.30pm baru dapat start masak. Siap, gi mandi, solat, 6.15pm kitorang bertolak ke Selayang.. Huh pantas sekali =D

Sape yang ade? Tuan rumah a.k.a Uzaini, Ayu, Baby Iffah, Aku, en.suami, Husna, Hailwa, Sa, As (wife Sa), mamat, Zurin, Wari, Kluang (Shahid), lagi sorang aku tak sure (adik As/Sa kot)..

Bile tengok gambo yang Uzaini post kat emel, hish beso nyer aku.. memang tak gemo amek gambo mase preggy, kembang semacam hehe =D..

ok, layan lah gambar2 nye yer.. ihsan dari Uzaini. tq






No comments:

Post a Comment