Friday, 1 July 2011

Asyrani Husna & Aliff Rayyan



Salam..

Lama tak tempek gambar kesayangan saya.. Husna & Aliff.

So hari ni just nak tempek gambar diorang. Semalam bawa Aliff pergi klinik di Kota Damansara sebab demam dah 2 hari tak kebah. Singgah breakfast di McD NKVE dulu sebab klinik pun buka pukul 9pagi.








Sambil tunggu giliran, Aliff & Husna bersuka ria dengan permainan yang ada di klinik tu =D






Aliff gaya memang macam tak demam tapi badan panas bukan main. Gaya ala2 brutal tapi penakut makan ubat.. kalau nak makan ubat macam berperang la gayanya =D..

1 comment:

  1. tu la..lama tak tepek gambo bebudak dua orang yang comel ni.hehe

    cepat sembuh ye aliff..

    ReplyDelete