Wednesday 13 July 2011

Sumbangan & Doa : Kisah Norma

Assalamualaikum...
Baru hari ni jenguk blog dan blog kawan2. As usual, saya memang akan baca blog ashra walaupun tak komen pape. Terjumpa kisah ni yang dah lama jugak dia post.

Saya pun belum habis baca semua rentetan cerita Norma di blog SIL nya Moon. Apa yang saya faham, Norma mula sakit2 selepas melahirkan Rafiq dan telah didiagnos menghidap brain cancer stage 4 (medulloblastoma).. Norma telah melalui operation 5 kali. Sekarang keluarga Norma berusaha berubat dengan rawatan alternatif memandangkan hospital pun dah surrender. Sangat sedih membaca kisah Norma, sangat tabah suami Norma.. dan sangat comel baby Rafiq.. sekarang dah berumur 5 bulan.






Saya doakan Norma sembuh sepenuhnya, walaupun mungkin mengambil masa yang lama.. insyaAllah setiap penyakit pasti ada penawarnya kecuali mati.. Semoga Allah memberi kekuatan dan ketabahan buat Norma dan keluarganya dalam menghadapi dugaan ini..

Saya juga memohon jasa baik rakan-rakan yang terbaca entry ini jika dapat menghulurkan sedikit sumbangan ikhlas buat rawatan Norma... kiranya tak mampu menyumbang dengan wang ringgit, sudilah kiranya mendoakan Norma sembuh dari cancer ni. Juga moga entry ini dapat dipanjang-panjangkan. Terima Kasih, hanya Allah dapat membalas jasa baik kalian...


Sumbangan boleh disalurkan ke:-


cimb

01070068677528
Noormawati Mohd Rasif


Mudahan dengan sekeping doa dan huluran sekecil wang kita mampu meringankan bebanan yang ditanggung keluarga ini. Insyaallah. (copy ayat ashra)

No comments:

Post a Comment