Wednesday 21 April 2010

Anugerah Kualiti Pejabat Terbaik


syukur.. syukur.. syukur..
akhirnya dah selesai lawatan panel2 penilai untuk Anugerah Kualiti Pejabat Terbaik 2010 petang semalam..

bak kata nozie..macam mak pengantin jadinya..
memang macam pengantin yang kene buat semua kerja dari sekecik2 kerja sampai sebesar2 kerja..

benda ni memang banyak makan masa, tenaga dan paling penting kesabaran aku nak mengadap kerenah bos2 dari kecik sampai Dato' Pengarah..

Dari cari dokumen sokongan, kerja2 fotostat, buat report 3 salinan + 3lagi utk aku nyer cwgn, binding semua yg dekat seinci tebal setiap satu, ambil gambar untuk report, edit gambar, jumpa timb pgrh utk sign, hantar report byhand, prepare presentation slide, jumpa pengarah untuk approval, buat setting untuk presentation kat bilik meeting, kene pulak edit slide sbb MS office version lain2..order makanan/minuman, susun makanan/minuman setiap seorang, kemas balik bilik meeting, dan segala kerja 5S kat unit aku... takde ke orang tolong? sikit2 ajer adela..95% kerja aku buat sorang..lain2 just tanya, dah settle ke? dah pergi ke? dah siap ke? ni salah tu salah..edit balik..bla bla bla..tu ajer..chett!!

Btw, aku nak ucapkan terima kasih untuk semua kawan2 yang berkerjasama nak pastikan pejabat dalam keadaan yang terbaik.. terutamanya pada member2 aras 10 dan juga utk member2 UKG yg sudi dengar bebelan2 aku soh upgrade+make up office diorg =D. Untuk unit2 lain pun, terima kasih atas effort korang.. aku tak join masa panel2 round semua unit.. pasal habis taklimat kol 3.15pm, dgn belum solat zuhur & pam lagi.. biar org lain yang pergi lah..yang aku dengar, satu unit kene tegur ngan Dato' Pengarah sbb agak hampeh haha..

Dan paling best sebab tracker board yang aku buat jadi pujaan ramai hahaha!! ops, bukanlah aku buat seorang, dengan baaanyak bantuan membe KPI gak, si Wan dan idea2 penambahbaikan dari Akmal.

Di akhir hari, memang aku penat giler..

No comments:

Post a Comment