Friday, 5 March 2010

Mood...hilang..



salam..
ermmm..wa takdak mood harini.. nak datang kerja pun takde hati..
nasib harini ada kursus je, kalau tak..hmm..

Dah 2 hari EL sebab Aliff demam, kejap surut kejap naik balik suhu badan dia. Semalam pukul 2.30pagi kitorang pergi klinik sebab panas sangat badan Aliff. Check kat rumah, suhu dekat 39darjah.

Aliff, senyum pun dia tak larat.. 2 hari tak dapat tengok Aliff senyum.. sayu je pandangan mata dia..
owwhhh sedihnya hati ummy.. huhuhu..

nota: Husna pun selsema tapi masih dalam tahap boleh dikawal..

No comments:

Post a Comment