Thursday 11 December 2014

Collagen Powder Shaklee Dah Tak Jual Lepas Ni! Bertindak Sekarang!

Assalamualaikum dan hello :)

Semalam dapat mesej dari my mommy Shaklee. Nak kata berita baik pun bukan, berita buruk pun bukan. Tapi saya terasa bersalah kalau saya tak kongsikan berita tu dengan anda semua. 
"Atas sebab garis panduan proses pendaftaran yang baharu dikenakan oleh kerajaan Malaysia, Collagen Powder akan diberhentikan penjualan buat sementara waktu bermula 1 Januari 2015.
Ini bermakna anda ada masa sehingga 31 Disember 2014 untuk membeli produk ini...
Oleh kerana tempoh pendaftaran permohonan lesen produk yang baru akan mengambil masa 9 - 12 bulan, pihak Shaklee berbesar hati memberikan kepada anda PROMOSI Beli 3 Percuma 1.."


Bermula 1 Januari 2015 Shaklee dah tak jual Collagen Powder ni tau atas sebab yang diberitahu kat atas nun.. So sesiapa yang memang tengah consume Collagen Powder Shaklee dan nak restock, atau tengah berkira-kira nak cuba, atau tengah cari collagen terbaik, WAJIB restock SEBELUM 31 DISEMBER 2014 ni tau.. 

Kalau tunggu tahun 2015 baru nak restock, memang takde jual lah.. 

Kalau nak tunggu tahun depan gak, mungkin boleh dapatkan dari pengedar-pengedar yang ada stok.. Tu pun kalau ada lah kan... Kalau tak, memang menangis tak berlagu lah..

Jangan takut tarikh expirednya lama lagi, cukup untuk maintain stok sampai Shaklee start jual  balik... Jadi, Januari nanti kalau anda pergi branch or HQ, takde dah yer..... Jadi ambil peluang beli bulan ni .. lagi TERBAIK sebab BELI 3 FREE 1 kotak Collagen Powder Shaklee.

Kalau nak tau kenapa pentingnya kolagen dan testimoni-testimoni pengguna, boleh klik sini [Testimoni Pengguna Shaklee Collagen Powder].

YEAR END SALE Tahun ni memang HEBAT lah!

Vitamin C Buy 6 FREE 1
Vitamin E Buy 6 FREE 1
Collagen Powder Buy 3 FREE 1 

Jom pakat-pakat CANTIK, ANGGUN, GOJES :D


Terima kasih kerana sudi membaca :)

* Jika anda rasa entri ini memberi manfaat buat anda dan orang ramai di luar sana, sila tekan butang LIKE dan dipersilakan SHARE. Semoga ilmu ini dapat dipanjangkan dan menjadi salah satu pencen kubur kita semua.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 3-4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION 
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


No comments:

Post a Comment