Thursday 13 November 2014

Master Celebration : Masters Maria Firdaus di Pullman, Putrajaya (Ahad ni, 16 Nov 2014)

Assalamualaikum :)

Tak sabar nak tunggu hari Ahad ni. Kenapa? 

Master Celebration untuk Mentor kami, Founder Empayar MariaFirdaus.. Siapa lagi? Tentulah Master Kam Maria & Master Mohd Firdaus.


Masa saya join team MFMS ni saya ingatkan Master Celebration mereka dah lepas.. Rupa-rupanya belum lagi.. 

Alhamdulillah.. dapat gak nak dengar sharing kisah kejayaan mereka dalam bisnes Shaklee ni..

ORANG BIASA YANG BERTINDAK LUAR BIASA

Nanti nak ambil gambar macam ni jugak lah dengan husband.. Tampal kat Vision Board!
Mentor kami ni sama je macam orang biasa lain-lain. Mereka mulakan bisnes Shaklee dari bawah, KOSONG. Master Maria sendiri tak pernah menjual hatta sebatang pen pun. 

Tapi mereka mula belajar, cari ilmu tentang bisnes, cari mentor yang bagus, bertindak luar biasa, mempunyai kemahuan yang tinggi dan paling utama meletakkan keyakinan sepenuhnya ke atas pertolongan Allah.

Masters Maria Firdaus ni antara Masters yang paling cepat capai MASTER COORDINATOR, rank tertinggi dalam Shaklee ni. Daripada rank pertama SUPERVISOR pada Mac 2013, mereka berjaya mencapai MASTER COORDINATOR  pada November 2013. .

Hanya 9 bulan! 

Dan sekarang, mereka berjaya dan membina empayar mereka sendiri dalam Shaklee.

Sebahagian team MFMS semasa program Seminar Mudahnya Menjemput Rezeki : LUA & NLP
Dan untungnya saya dibukakan hati untuk re-join Shaklee di bawah Empayar MFMS ni.. 

MASTER CELEBRATION MEMANG BEST!

Saya pernah join Master Celebration lamaaaa dulu (tahun 2005) masa saya mula-mula kenal Shaklee (tapi bukan bawah team MFMS). Kalau tak silap saya di Pulai Spring Golf Resort, Johor. Itulah Master Celebration pertama yang saya join.

Jujur saya katakan, program Master Celebration memang BEST! Aura positifnya memang terrrlalu banyak. Semuanya POSITIF. Bila semua di sekeliling kita positif, kita sendiri secara tak sedar akan serap aura positif tu juga.

Our Mentors
Dan selepas 9 tahun, saya akan hadiri sekali lagi program Master Celebration ni. In Syaa Allah. Dan saya yakin, kali ni pasti lebih BEST lagi! .

Dalam Master Celebration akan ada perkongsian dari leaders yang telah berjaya. Segala rahsia kejayaan akan dikongsikan dengan semua yang hadir.  Master Maria dan Master Firdaus pun akan berkongsi kisah kejayaan mereka.

RM50,000 DITAJA SEPENUHNYA OLEH SHAKLEE

Kalau nak tahu, setiap program Master Celebration, Shaklee akan peruntukkan RM50,000 untuk kos program. Masters boleh pilih je hotel 5 stars mana yang mereka nak (dalam Malaysia sahaja ye :)) dan pilih tarikh mana yang berkenan. Semua urusan dengan hotel, pihak Shaklee akan uruskan terus.

Fuhhh best wehh.. Dah berangan ni :)


So Master Celebration untuk Masters Maria Firdaus ni akan di adakan di Pullman Hotel, Putrajaya. Kehadiran adalah PERCUMA ya.. Just walk-in pada masa event tu.. Boleh datang dengan suami, isteri, anak-anak, kawan-kawan.. Even lunch pun akan disediakan PERCUMA

Event ni bukan khas untuk ahli Shaklee je ye. Yang belum join Shaklee pun boleh sertai event ni. Mana tau lepas dengar perkongsian dari our Masters ni ada yang terbuka hati nak join team kami Empayar MariaFirdaus (MFMS) ke... :)

Boleh aje okay :)

Jom! Jom! :D

Empayar MFMS di program Seminar OMG

2 comments: