Monday 7 April 2014

Jangan Salah Pilih Group/Mentor !!



Assalamualaikum...

Forwarded from my Master :)
-------------------------

[AWAS!! JANGAN TERSALAH LANGKAH!!]

Ini adalah sms yang saya dapat semalam.



Sekarang ni, SHAKLEE dah menguatkuasakan undang-undang, iaitu:-
1) HARGA AHLI hanya untuk AHLI BERDAFTAR
2) HARGA PASARAN untuk yang BUKAN AHLI.

Jadi, kalau anda nak dapatkan HARGA AHLI (20% kurang dari HARGA PASARAN), sila lah jadi ahli Shaklee berdaftar. Boleh jimat banyakkkk tauuu!!

-----------------------------

TAPI AWAS!!

Jangan tersalah pilih siapa upline dan GROUP yang anda akan REGISTER yer..

Orang yang anda register di bawahnya, sepatutnya menjadi MENTOR anda, dan BERTANGGUNGJAWAB memberi info produk dan panduan bisnes jika anda betul-betul serius nak berjaya bersama Shaklee.

Takut-takut terjadi macam kes SMS yang saya dapat ni. Lepas register, upline hilang entah ke mana, satu guide pun tak ada.

Ini bukan kes pertama yang saya jumpa. Dah ramai yang ada masalah ni. Kesian sangat.

Tapi jangan risau, masih ada jalan penyelesaiannya, cuma prosesnya mungkin lebih rumit berbanding mereka yang belum pernah mendaftar.

Jadi, ingat yer, kalau nak register ahli Shaklee, jangan tersalah pilih group!!
-------------------------------------------

Dukacita dimaklumkan saya adalah salah seorang yang senasib dengan orang ni.. pernah tersalah langkah dulu...

Saya ambil masa yang lama untuk memilih Group atau Mentor yang betul untuk kembali dalam Shaklee..

Dengan izin Allah, saya telah memilih untuk bersama MARIA FIRDAUS' MILLIONAIRE IN SHAKLEE (MFMS) EMPIRE.. Alhamdulillah..syukur kerana telah membuat pilihan yang tepat.. Mentor yang sentiasa 'dekat', ahli-ahli group yang banyak membantu & beri tunjuk ajar..

Dalam group kami, ahlinya datang dari pelbagai negeri.. Sebut saja dimana.. KL, Selangor, Kelantan, malah hingga ke Sabah dan Sarawak.. 

Maka siapa kata jarak jadi penghalang??...
Bukankah dunia hari ini tiada sempadan? Teknologi semakin canggih. Kebanyakannya kami lakukannya secara online.  Coaching Mentoring, perkongsian info produk, tips perniagaan dan sebagainya.. 
Hanya dihujung jari :)

Jadi pesanan saya kepada anda di luar sana, sebagai customer, anda harus berhati-hati dengan siapa anda membeli vitamin. Biarlah yang boleh memberi konsultasi yang betul kepada anda. 

Kepada yang ingin menjana pendapatan dengan Shaklee, pemilihan Group/Mentor sangat penting! Pilihlah yang boleh membimbing anda untuk berjaya di dalam Shaklee. Bak kata mentor saya, 

“FOLLOW rapat-rapat dengan orang yang dah berjaya.. DUPLICATE apa yang telah mereka buat..”. InsyaAllah, anda juga akan BERJAYA seperti mereka.. malah lebih lagi!

Saya ingin berkongsi kepada sesiapa yang masih belum pernah membaca eBook Sorry Boss, Saya ‘Terpaksa’ Berhenti Kerja”, download dan dapatkan ia secara PERCUMA di sini. Ia merupakan kisah benar.  Kisah seorang yang memang saya kenali secara personal. Semoga ia memberi inspirasi kepada anda.  Sebagaimana ia memberi nspirasi kepada saya...
Anda berminat nak sertai Group kami yang penuh dengan cas-cas positif dan menjana pendapatan 4-5 angka sebulan?
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

 
Shaklee Independent Distributor
Liza / Abdullah Mat Nor
sms/whatsapp 0192722977 / 0192692977
emel : illieaza@gmail.com 


No comments:

Post a Comment