Monday, 23 September 2013

Langsai pinjaman PTPTN ~ Diskaun 20%



hanya sehingga 30 September 2013.

Tinggal seminggu aje ni..

Kepada kawan-kawan yang nak langsaikan sekaligus hutang PTPTN akan dapat potongan 20% dari jumlah baki pinjaman yang tinggal..

Cepat-cepat pergi cawangan PTPTN terdekat, langsaikan sekaligus baki pinjaman untuk dapat diskaun 20% tu..

Senarai cawangan PTPTN klik sini.  Siap ade peta dan maklumat lokasi GPS.  Minggu ni PTPTN extend waktu operasi sehingga 6.00 pm (biasanya 5.00 pm).. 

Alhamdulillah saya dah selesaikan..walaupun baki hanya ada RM153.08 je even jadi takde diskaun sebab ade kos insuran pulak dah tapi ok la.. selagi tak langsai, selagi tu rasa susah hati :). Siap terus dapat surat pelepasan pinjaman dah.. legaaa... Alhamdulillah...


2 comments:

  1. alhamdulillah...murah rezki,lega terlepas beban sudah..
    kau JPA eh?

    aku tidaklah mampu langsai penuh,uhukk..tapi alhamdulillah,da buat ujrah,dan bayar tepat tiap bulan.meskipun makan masa lama lagi nak perabih,yang penting usaha melunaskan tanggungjawabkan.
    mudahan Allah terima usaha ni.

    hehe..kadang pk,kalau lah jatuh duit dari langit,benda utama aku nak langsai lump sum ni lah daa.. =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la aku ashra....kadang terdoa gak tengah jalan2 ke sekali duit jatuh seguni, hahahahaha.....pastu trus langsaikan ptptn ni... :D

      Delete