Monday, 15 July 2013

Ammar Naufal : 6 bulan = 1st meal



Salam...
14 Julai 2013 ~ Ammar dah 6 bulan :)

Alhamdulillah.. 

Ada 2 batang gigi bawah
Kuat menggigit..ouchh
Dah habis ngesot2 jelajah 1 rumah
Dah tertonggeng2, orang tua2 kata buat 'pondok'
Merangkak 1 step pastu terjatuh balik
Suka masuk barang dalam mulut
Lantai pun abeh kena jilat/hisap..grrrr

Dan dah perkenalkan makanan pepejal..

Susah nak amek gambar budak tecit ni..


1st meal, puri nasi.. :D

9 comments:

  1. anak kita pun sama lah, suka mengutip, jenuh tiap hari kene vacuum 3-5x sehari, abgnye still mkn tumpah lagi,pastu adiknya pulak mengutip..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ler.. mmg kena vacuum la..
      3 anak tapi ni sorang aje yg jenis semua masuk mulut..huhuu..

      Delete
  2. lama ko tak update, dah besar pun si kecik ni.. di JKR lagi ke Liza

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      ya masih kat HQ. taktaula sampai bila :)

      Delete
  3. owhh.ammar tak puasa ya...hehehehe
    salam ramdan liza!

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa Liza. Dah besar dak tecik ni.

    ReplyDelete