Saturday, 19 January 2013

{{ Ammar Naufal bin Abdullah }}



Assalamualaikum...

Segala puji bagi Allah atas tiap kurniaan dan rezeki yang dilimpahkan kepada kami..

Alhamdulillah, saya ingin memperkenalkan ahli baru keluarga kecil kami...

Nama diberi : Ammar Naufal bin Abdullah
Tarikh lahir : 14 Januari 2013 @ jam 1.05 pagi
Berat lahir : 3.49 kg
Tempat lahir : PPUKM

Nama dan kombinasi Ammar Naufal ni sepenuhnya dipilih oleh my husband.. Maksud disebalik nama:

Ammar : Yang memakmurkan, yg kuat iman, yg lemah lembut
Naufal : Pemurah, dermawan

semoga sifat nama itu terserlah dalam keperibadianmu wahai anakku..
:: still in labour room ::

:: 3 beradik ::
antara 3 kelahiran, saya rasa kali ni paling mencabar... 
ada masa nanti baru boleh cerita :).. 

9 comments:

  1. Alhamdulillah. Tahniah ye. Tak sabar nak dengar.. eh nak bace cerita tersebut. Hehe

    ReplyDelete
  2. Tahniah liza. Sedap nama ammar naufal. Ammar tu mu husband berkenan nak buh tp xjadisbb nama sepupu dia pUn ammar.. Liza sihat? Nanti up la citer bersalin... Selamat berpantang!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..tahniah liza..sama nama anak kita..ammar :')

    ReplyDelete
  4. Waaahhhhhh...congrats Liza. Dah 3 dah anak kau ye. Bestnye.
    Tgk org ade baby terasa nak ade baby gak la...eh!? :)
    Take care!

    ReplyDelete
  5. Congrats liza.
    Tak sabar dgr ko cerita pengalaman..apa yang mencabar tunkan..

    Chumellllnye ammar.
    Membesar dgn sihat k.

    ReplyDelete
  6. Tahniah liza.. seronoknye kakak n abang tuuuuu.. nnt update cite k..

    ReplyDelete
  7. Salam kenal... follow blog ni... selamat berpantang

    ReplyDelete
  8. congrats Liza!! bestnye dah ade 3..

    ReplyDelete
  9. Tahniah liza, dah sebulan dah ko bersalin. Alhamdulillah, selmat dah kwn2 aku semua. Best x bersalin kat ppukm? :)

    ReplyDelete