Tuesday, 25 May 2010

Hulurkan Bantuan Anda..



Salam..

Aku baru baca emel dari Mamazieza (moderator resipi.net) yg dipost ke Rnet. Emel ni tentang seorang anggota polis yg telah dilanggar lari dan memerlukan bantuan. Untuk lihat keseluruhan cerita dan video temuramah/lawatan Mahaguru58 boleh lihat sini dan laporan akhbar Malay Mail di sini.


Sama-samalah kita membantu keluarga beliau. Walaupun sumbangan sekadar RM1 dengan ikhlas, insyaAllah Allah akan memberi ganjaran..

Kalau tak mampu membantu dari segi kewangan, minta tolong disebarkan kepada kawan2 lain ya..

petikan di bawah dari Mahaguru58

------------------------------------------------------------------------------------------------
Koperal 104747 Khalid Che Rus perlukan bantuan anda!

Bantulah Koperal Khalid Che Rus!


Hubungi isteri Koperal Khalid @ Puan Satona di talian 014-223 5120

Alamat berek kediaman mereka :

No. 111, Blok 9, Jalan AU 1A/1, Taman Keramat, 54200, Kuala Lumpur.


Nombor Akaun Bank Koperal Khalid bin Che Rus untuk kemasukan terus wang derma ikhlas anda adalah :
  1. Akaun Maybank : 1621-8839-5589
  2. Akaun BSN : 1415-7298-8710-4416
Diatas kesudian tuan puan membantu Koperal Khalid bin Che Rus ini, bersama sama lah kami memohon doa restu dari Ilahi agar membalas budi dan jasa tuan tuan dan puan puan semua diampunkan sekelian dosa, dipanjangkan umur, dimurahi rezeki, dikekalkan iman dan dibalas dengan ganjaran Jannah Al Firdaus, Insya Allah!

Amin Ya Rabbal Alamin.

Saya pohon agar setiap pembaca blog saya ini serta rakan rakan blogger menyebarluaskan video ini melalui blog masing masing.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

  1. Ya Allah, kesian nyer polis ni Liza, kenapa la org ramai yg nampak die tertiarap atas jln tu tak nk tlg apa2.. kejam sungguh..

    ReplyDelete
  2. yani: entahla kan.. hati org kita tak tau camne..
    kita doakan kebaikan utk polis ni..bayangkan kalau takde polis, camne kehidupan kita? mesti dlm ketakutan je..

    ReplyDelete