Tuesday 30 March 2010

Siapa nak jadi GRO???

Apa pendapat anda sekiranya terbaca iklan ini
.
.
.
.



aku?
1. kurang hajorr gi tampal iklan2 camni kat notice board lobi lif kat apartment kitorang.. hello, ni kawasan perumahan ada mak bapak datuk nenek yer.. notice board ni dah le sebelah surau..kurang hajorr!!

2. fuyyohh!! mahal gak gaji GRO yer.. ni gaji yg company2 offer mase aku fresh graduate dulu..untuk ENGINEER yer..

3. mesti target bebudak2 melayu sebab iklan dalam BM, pastu nak warganegara malaysia.. minah2 In*** & N*g** yg melambak2 kat area umah aku tu apsal ko taknak???!!
kalau iklan kerja kilang siap tulis TAKNAK warganegara malaysia yer.. melampau sungguh!!

4. disebabkan iklan ni ala-ala terang benderang dan tak tahu malu, ape kata letak post ni dalam SPA ke, jobsmalaysia ke, jobstreet ker...%^$&^%*!!

aku pun tak faham ler.. ada akal ker orang ni?? sensitiviti tiada???

....

iklan ni pada esok harinya aku tengok dah dikoyakkan..

No comments:

Post a Comment