Monday 18 January 2010

Tat nanas bentuk buah-buahan..

Semalam aku join kelas membuat tat nanas bentuk buah-buahan. Ada orang infom aku pasal tat ni.. so selepas di google dapatlah sedikit sebanyak info tentang kelas ni.. kelas ni dianjurkan oleh fycookies..

syukur, ada rezeki aku nak join sebab kak faridah cakap kelas untuk Selangor dah tutup sebab cukup kuota. so die akan gi negeri lain pulak sebab ada permintaan.

Aku ingat nak wat tat ni untuk hantaran Cai nak bawak ke Lahad Datu..tu pun kalau mak nak laa..
makkk..ooo makkk, nak tak bawak ni jadi hantaran/manisan untuk pinang bakal menantu???? =D

nanti aku nak try wat bentuk carrot, manggis & lain2 yang akan dikaji2 terlebih dahulu..
btw, terima kasih utk kak faridah sebab sanggup gak ajar aku sensorang semalam.. =D






3 comments: