Tuesday 19 January 2010

Sape orang Lahad Datu??mintak tolong..

Assalamualaikum & hi..

errmmm... saya nak carik orang Lahad Datu atau seangkatan dengannya ni..

nape ekk?? owhh..adik lelaki saya telah berjumpa, berkenalan, bekerja bersama dan sudahnya ingin menjadikan seorang gadis dari Lahad Datu untuk dijadikan isterinya lah..so sekarang saya dan famili yang orang KL ni blur blur ya amat tentang Lahad Datu apatah lagi adat2 perkahwinan orang sana... famili saya akan berjumpa famili gadis ni next month..

So tolong sesape kengkawan leh bagi brief sikit tentang Lahad Datu macam area camne, hotel ape yang bagus, tempat makan and area best2 untuk dilawati ker..

and also adat2 perkahwinan orang Sabah ni..dari merisik/meminang/kawin..

anything anything.. tolong tolong...
adik saya
terima kasihh =D

2 comments:

  1. wow.. jauhnyer.. mmm xde plak kawan lahad datu.. tempat lain ade la.. liza, ko try tnye2 kat sal, die kan sabahan.. mesti die blh tlg punyer..

    ReplyDelete
  2. ninie
    ko org sarawak kan? kak aweng sabahan ke?
    sal tak silap aku sandakan. aku dah try call 2 kali tak angkat2..busy sangat kot =D. nanti aku try lagik

    ReplyDelete