Wednesday 27 January 2010

Minggu terakhir

salam dan hi..

minggu ni adalah minggu terakhir aku di UKG. mulai minggu depan yakni 2 Februari 2010, aku akan memulakan tugas di unit baru iaitu UKPI. bertukar unit bermakna bertukar pejabat lah ye tak? tak jauh mana pun.. dari blok D (lama) ke blok F saja.
hari ni member2 kat UKG buat farewell gitu untuk aku ngan luqman..

ermm so besok takyah masuk opis ehh ;D

siap kene berucap lagi & dapat souvenir lagi..terharu den isk isk.. sekejap jer dah setahun kat sini yer.. lagi setahun tamatlah kontrak aku kat sini.. sekejap ajer.. hadeii next week nak tukar unit walhal nota serah tugas belum pun disediakan.. banyak lagi ni yang outstanding.. bila pikiran aku start ala2 nak bengong, aku pun mula buat karangan untuk blog aku ni.. wadehh..

harini pun aku masih ala2 bengong sebab kurang sihat kepala ku ini.. kelmarin (isnin) badan aku rasa seram sejuk macam nak demam tapi tak demam demam sampai ke malam aku rasa sakit-sakit seluruh badan. Terima kasih kepada en.suami kerana melayan istri anda dengan sabar..ketahuilah anda bahawa istri anda memang amat jarang sakit tetapi bila sakit, lambat betul nak baik and ntah hape2 sakitnya..

Sudahnya semalam aku ambil EL pasal dah tak boleh angkat kepala dah.. pusing..pening.. hari ni hampir-hampir tak datang ofis jugak..tapi kuatkan diri memandangkan minggu last dan nak settlekan mana2 yang patut.

cenderahati : scented candle + candle holder

sampul kad : glamor nye siap ade gambo tuu

kad ucapan : simple & elegant

haiyahh tau ler sumer orang ade cop hihihiii..=D

btw, terima kasih diucapkan kepada:
Puan Bada
Puan Zamrah
Haizul
Syaiful
Azeem
Kak Suhaila
Ozleen
Rahayu
Hafis
Ajratul
Elly

T.H.A.N.K. Y.O.U


2 comments:

  1. oo liza.. dh pindah blok f ek.. nnt slalu la bertembung kat kantin kat bawah tuh ek.. ade mase kite blh mamam same, ye x?

    ReplyDelete
  2. ye ninie..slalu la jumpe kot eh.. makan skali? ok ajer =D

    ReplyDelete