Friday, 4 December 2009

Sorry Aliff..ummi bersalah!!



Sorry yer Aliff..ummi telah melanggar pantang BF iaitu dengan meminum nescafe..
nak buat camne ye sebab ummi teramat lah mengantuknye hari ni dan beberapa hari lepas.. malah, ummi boleh terlelap semasa mengepam susu dipejabat pagi tadi. hmm.. malam tadi je ummi hanya dapat merehatkan diri selama 3 jam sebelum menjalankan rutin harian ummi yang bermula jam 5.30pagi tu.. sorry ye Aliff

Tapi kan..ummi buat cair-cair aje tauu.. ummi tak sanggup pun nak minum nescafe pekat2.. pastuuu ummi minum air masak baaaanyak2.. kunun2nye nak bagi clear nescafe tu.. tak pe kan Aliff ummi wat cantu..

Ummi ni lately rase teramat2 letih la.. kadang2 balik umah dah melepek dah.. beberapa hari ni pun cam tak sihat jer.. rase seram sejuk cam nak demam, 2 hari ni pun selsema pulak.. kepala pun kengkadang pening.. adakah kerana ummi kurang rehat?? kesian kat Aliff nak manja2 tapi ummi tak larat je..

hmmm.. ummi rase kene amek supplement untuk bagi lebih bertenaga..

No comments:

Post a Comment