Monday, 23 November 2009

Breastfeeding in public =D



"Bang, nampak tak.. ok tak?"
ermm.. tu ler ayat2 yang asek ler aku tanye kat en.suami kalau pakai nursing cover (NC) sambil menyusukan Aliff.. tulun tengokkan kalau2 ternampak aurat..
Kali terakhir aku tanye, kol 6.30 pagi tadi kat depan pintu umah (nak gi keje daa..). Tu ler, si Aliff pagi ni ntah ape hal nak nyusu lak mase ummi die dah time nak gi keje.. last feeding was at 4.15am.. tak kenyang lagi rupenye hero ummi ni.. nasib baik ayah tulun bawakkan barang2 turun.

Ummi ngan slamber badak la masuk lif sambil nyusu Aliff..
"ramai pulak manusie dalam lif ni harini, slalu takde orang. dah tu semua lelaki laks, hadoii"
(kate hati aku ler..)

mesti pelik orang2 yg dalam lif tu.. mesti pikir..
"apele minah ni buat pakai selubung cam apron ni.."
keh keh nasib ler korang ehh..

hmm nasib baik ummi ni jenis tak berapa tau malu sket.. kalau tak, meraung la hero ummi kelaparan..
"Aliff lagi penting.. janji tak nampak aurat ok lah.."

ni adalah kali ke-3 ummi menyusukan Aliff di khalayak ramai (dengan pakai NC lah ehh).. 2 kali mase reunion MRSM Jasin kat Restoran Nelayan tu..
so ummi berjaya!!.. lenkali gi shopping pon ummi leh BF Aliff..


ummi nyer nursing cover

No comments:

Post a Comment