Friday 21 August 2009

Parenthood Expo~lanjutan

Waaahhh.. berjaya jugak aku pergi expo ni.. dan berjaya jugak aku mengawal diri dari shopping giler2.. maklumlah.. sape nak bawakkan barang yang banyak2 tu.. mujur jugak mase keluar dari exhibition centre tu, guard kat situ offer trolley.. selamat.. kalau tak, aku seret je barang2 sampai parking the gardens tu..

Ape yang aku beli? ade sikit2 barang =D

Booth Pureen (rm76.00)
baju newborn 3 pasang.. (cadangan asal nak sepasang jer..hishh)
set bantal & bolster (sebab husna punye dah lunyai)
selimut - 1
towel - 1
mittens & booties - 1 pasang
ubat gigi husna - 1
ubat gigi maternity (org tu promote giler2..aku malas nak layan, amek je lah)

Booth Tollyjoy (rm41.00)
baju newborn baby - 1 pasang
mittens & booties - 3 pasang
baby wipes - 1pek (2botol)
baju husna (sepasang)

Booth Pigeon (rm8.80)
berus straw husna - 1 no

Booth MAM (rm50.90)
botol susu MAM newborn - 2nos

Booth Pet-pet & Fitti (rm35.50)
diapers husna- 1 pek
diapers newborn (trial pack) - 2 pek

Lain-lain booth aku jalan jer tanpa membeli ape2.. actually menahan diri gak tu.. sebab tangan dah tak muat and berat.. tak larat lerr... Jumlah perbelanjaan harini adalah rm212.20.. balik umah nak claim ngan boifren heheh..=D

No comments:

Post a Comment