Wednesday, 26 August 2009

Happy Birthday Asyrani Husna!!!




Assalamualaikum..

Hari ni genap usia Husna 2 tahun... pagi2 sebelum sahur die dah bangun tido.. temankan ummi & ayahnye sahur.. die tak makan pun.. tengok tv je.. sambil2 mengacau kitorang makan.. aku ucapkan selamat hari lahir yang kedua.. nyanyikan lagu Happy Birthday.. tersipu2 senyum pulak Husna.. dan tanya die "Husna dah berapa tahun?".."Dua..." kataku sambil tunjukkan 2 jari.. terkial2 Husna nak meniru tunjukkan dua jarinya.. tak dapat buat pun.. skali keluar lima jari tapi cuba nak gerakkan dua jarinya jugak.. =D..
Sekejap je rasenye dah dua tahun..

Ummi tak rase akan buat kek birthday untuk Husna.. kesian Husna.. orang kate anak tokei kek tapi takde kek untuk birthday sendiri.. hihihi.. sorry cayang.. nanti ummi nak tanya ayah ape plan die ok..something special for our little angel nii.. ummi & ayah sentiasa sayang Husna..

Selamat hari lahir puteriku Asyrani Husna.. ummi doakan Husna ummi ni sentiasa dalam redha & dilindungi Allah.. insyaAllah..

No comments:

Post a Comment