Wednesday 19 August 2009

Birthday Mak


Semalam birthday mak yang ke-53.. kitorang sambut kecil-kecilan jer.. Dolah balik cakap Cai try call aku tapi tak dapat.. nak wat camne, phone takde bateri.. takleh caj lak tu.. so semua orang takleh call la.. aku call Ayu and die kate dah beli kek.. soh aku bawak makanan je lar.. soh orang KFC masakkan.. aku bayar, amek jer.. hehe.. Dolah nak gi KFC pyramid.. hish leceh la nak masuk pyramid tu.. beli kat ngan Maybank tu je lagi senang.. suke betol Dolah gi pyramid hehe..

Tengah2 beli KFC tu Ayu sms "ayah takde, balik kol 11.. belasah je lah eh..".. Belasahhh...

Sampai umah mak tengok gelap je.. biasela.. nak jimat letrik hehe.. Ayu bukakkan pagar sebab aku dah call cakap nak sampai.. kitorang setup tempat letak kek and makanan dalam gelap2 tu.. then soh Husna ketuk pintu bilik mak panggil mak kuar..

Husna : Nek.. (sambil ketuk pintu..) kek..
(hampes tol Husna ni takleh simpan rahsia hehe..)

So mak bukak pintu and kitorang pun....
Nyanyi lagu "Happy birthday".. heh kalau ayah ade, mesti takmo nyanyi2 ni hehe..

Takde wat pape pun.. potong kek and makan2..
Dah makan2 tu Cai hulur hadiah.... ape die? adelaaahhh.. aku tak snap gambo hadiahnyer.. hihi..
Pastu Shahida (makwe Ajit) ngan kawannya datang.. mak aii.. terkujat gak aku.. saje tanye Ayu, Wan tak datang ke hehe...
Ayah sampai umah pun dah 11 lebih.. ade ajar ngaji kat masjid..

Apepun.. selamat hari lahir untuk mak.. semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yang baik sepanjang masa..

No comments:

Post a Comment